Jeejee, oltiin sunnuntaina Nastolassa agirodussa mini mölli joukkukisassa, joukkueessa HotDogs , johon kuului Ada (Gonnabe Genie In A Bottle), Elvis (Gonnabe Getting Personal), Sani (Sunsweet Ain´t No Saint) ja sitten Taotao. :)) Kiitos kun huolitte meidät mukaan

Ja hotdogsit oli kyll niin hienoja ja ylsi kaiken lisäksi pronssisijalle! ;)

Meidän oma osuus oli koiran osalta ihan tajuttoman hyvä (voi maaman rakkaushauva kuin maama saa aina olla siitä ylpeä<3), mun osalta aika kamala varsinki osittain. Mä sössin radalla aan, siinä meni ihan tuhottomasti aikaa ja tuli 10 virhepistettä (hyl kai). Ohjasin aalle tosi epäselkeesti, en huutanu taolle esteen nimeä jne. Nojoo ei siinä mitään, mutta sitten mä viel jumitin siihen enkä tajunnut heti ottaa lisää vauhtia Taolle kauempaa, vaan yritin tyhmästi ensin useamman kerran saada sitä ilman vauhtia. Joo olen tyhmä. Tokan putken jälkeiselle hypylle en kerenny, kun supertao oli vähän nopeampi kuin mä olin ajatellut ja sit lähdön mä sähelsin ja lopulta jouduin lähtemään koirulin kanssa samaan aikaan. Mutta hyvää radalla oli oikeastaan kaikki mitä koira teki! Ette usko kuin tyytyväinen oon siihen. <3 :) Tao oli ylipäätään ihan superisti superi koko radan eikä lannistunut maaman säädöstä.

Mutta tosiaan mun säätämistä paikkasi sitten muiden upeat suoritukset ja Hotdogsit pääsi palkintopallille kolmannelle sijalle!!! Oujeee!

1246996086_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

TÄSSÄ on linkki Satun tekemään videoon joukkueen suorituksesta. :)