Joskus ei vaan jaksa. Tän päivän ulkoilu jäi reilu tuntiin ja muutenkaan ei tehty oikeen mitään. (hah, paitsi mä siivosin :D)

Iltaruuan Tao sai kosketusalustatreenistä. Alustana toimi punainen hillopurkin kansi. Mä olen kadottanut meidän naksuttimen, mutta ihan hyvin sain palkattua oikeen hetken silti (tai  ainakin koira ymmärsi). Aluksi Tao tarjosi mulle kannen nostamista ja pureskelematta pitämistä katsekontaktilla (ollaan tehty nyt noutoo paljon), sitten kannen viskelyä ja pusuja, sitten seinää vasten hyppimistä, pyörimistä ja edestakas ravailua. Jossain vaiheessa astui (vahingossa?) kannenpäälle etutassulla ja kehaisin hyvä sanalla ja tungin namia suuhun. Tarjosi uudestaan heti perään samaa, josta heti palkka. Sitten pientä haahuilua ja taas alustalle. Tehtiin joku 10-15 toistoa, joiden välissä oli muutaman minuutin tauko. Kaksi viimeistä oli jo kauempaa alustalle lähetystä (jonkun 3 metrin päähän.) Käskynä lätkä. Tajus selkeesti jo idean mitä mä pyydän. =)