En muistanu heti piirtää tiistain rataa, joten mulla ei ole nyt sitä muistissa, mutta se meni silleee hyppy, putki, hyppy, kepit, putki, puomi, putki, aa, rengas. Puomin jälkeinen putki oli vähä vaikeessa kulmaasa ja sit putken jälkeen pumille piti kääntyy sillee jännästi, mut muuten oli aika simppeli.Tehtiin sama rata kaksi kertaa, joista varsinkin ensimmäinen onnistui hyvin! Toisella mä ite unohdin ohjata ja jäin vaan jumii muutamaan otteeseen. Taon Miina sisko oli korvaustunnilla samaan aikaan jote pääsivät ssaruksetkin tapaamaan. :=)

Ke ohjattu toko meni ihan hyvin sateesta huolimatta. Siis kertokaa mulle miten just silloin voi sataa, kun mä oon jättäny sadetakin kotiin, vaikka viimiset parikuukautta mä oon kantanu sitä aina mukanani. :o

Ensin otettiin paikalla makuu (oisko ollu joku 1min-2min?). Heilautin Taon vahingossa vartalon liikkeellä ensin ylös, mutta sen jälkeen oli hyvin.
Sitten otettiin jotain leikkimistä ja oman lelun hakua kasasta johon kaikki oli tuonut omat lelunsa. Tao oli vähän haahuu ja otti lopulta omansa, mutta haahuili ensin jonkun maassa olevan hajun perässä. Liikkeestä seisominen ei ole vielä palannut muistiin, mutta tehtiin käsiavusttetuna ja meni hyvin.  Sitten seuraamista, joka tällä kertaa oli yllättävän hyvää. Paikka pysyi kulmissa (jes) ja ite pysyin kai suht suorassa. Mutta se lievä edistäminen plääh. Täytyy kyllä jo kohta tehdä asialle jotain. Mutta nooo muuten hyvin :))

Kohta voisi alkaa harkita kokeeseen ilmoittautumista..