Yksi lauantai päivä agiepiksissä ja mätsärissä. :)

http://www.noralle.kuvat.fi/kuvat/12.6.10/dogii+014.avi
Kuvaamisesta kiitos Kristiina Pyykölä

Jaa siis mikä rengas? Ai keinulle vois pysähtyy? Mut mul oli niiin kivaa ja mä menin ihan ite ku sä et oikeen ohjannut! 12.6 oltiin agiepiksissä Ojangossa Taon kanssa. Erittäin hyvä mieli tosi huonosta radasta. Mitenköhän toikin on mahdollista.. :D
Alussa ihan outo virhe, Tao hyppäs renkaan reunalta. Just viime ohjatuissa treeneissä oltiin tehty rengasta ja Tao oli tehnyt sen 100% kerroista oikein täysin riippumatta mun omasta liikkeestä. Joo toi oli vähän erilainen rengas, mutta ei nyt niin erilainen että mä olisin uskonut että se vaikuttaa. Renkaalle palatessa pieniä ongelmia, ettei Tao sinkoa jonnekkin muulle esteelle. =D
Kepit Tao aloitti ihan oikein, en tajunnut kertoa sitä sille, joten kääntyi katsomaan että näinkö. Uudestaan ja nyt loppuun asti nätisti. Sitten koira oli vähän hukassa, kun en tainnut ihan kertoa sille että nyt käännytään. Ja mä olin onnellinen kun se jatkoi eteenpäin eikä jäänyt pyörimään mun jalkoihin, vaikka mun ohjaus katos ihan kokonaan. Tao oli itsenäinen! :D Keinusta läpi. Angst, pöhpah. Keinu uudestaan (huonosti sivusta joo en tajunnut silloin :( ) ja nyt pysähtyi ja loppurata meni ihan suunnitelmien mukaan. =)

1276551632_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Kuva Kristiina Pyykölä

Sää oli aika kiva. Hirvee tuuli ja satoi päin naamaa, mutta meidän radan aikana ja myöhemmin mätsärissä ei onneksi enää satanut. Lämmin +13.. Ja silti tosi kivaa! 

Taavi oli vaan seurana häkissä, mutta koska en jaksanut lähteä kotiin ja oltiin kaikki valmiiksi ihan märkiä ja rapasia niin ilmoitin Taavin mätsäriin. Pienissä pennuissa osallistujia vain kuusi koiraa. Taavi esiintyi osittain ihan superisti! Yhteisravissa pomppuloikkimishaukkumista, mutta yksinään liikkuessa nätisti ja seistessä se malttoi nättisti tapittaa suoraan eteenpäin ja olla ihan paikoillaan ihan löysällä hihnalla. Oltiin PUN1 ja BIS4! Hehee hassua, ei me ikinä ennen olla näin hyvin mätsärissä pärjätty. :D Bis kehässä Taa olisi tahtonut mennä leikkimään jo Kinan kanssa eikä keskittymisestä ollut tietoakaan. Vinkupallo kuitenkin oli niin kiva, että vaikka namit oli jo vähän tylsät ("kyl mä syön mut en mä niiden eteen mitään jaksa tehdä") niin palloa varten se malttoi vielä jotenkuten. On se aika taitava hauska otus. :)<3 

1276551808_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Kuva Kristiina Pyykölä

Kiitos seurasta Nora&Helmi&Kina, Mira&Repe ja Kristiina. :)