Oujeeoujeeoujee, ollaan oltu Taon kanssa nyt sitten ekoissa mölliagilitikisoissa!! =) 24.6.2009 suunnattiin Purina areenalle päin. Joo vaikee varmaan arvata, että mua jännitti hirveesti. :D Kiitos kaikille ihanille ihmisille, jotka kesti mua!
Rata tuntu helpolta, mutta silti mä olin yli puolet ajasta ihan pihalla mitä milloinkin olisi kannattanut tehdä. Tao oli ihan superhypereksramahtava!<3 Ne kohdat mitä olin ajatellut, että apua eihän me mitenkään selvitä niistä niin ne menikin sit hyvin, mutta puomilta putkelle Tao ohjautui vääräänpäähän putkea, ilmeisesti kun pä olin jo siirtymässä vasemmalle ja pyysin putkeen niin se oletti että se oli siihen päähän putkea johon mä olin kääntymässä.(?) Mutta voi vitsit kun jäi iihana fiilis tosta! Meni joku viismiljoonaa kertaa paremmin kuin osasin odottaa! Fritsun omistaja otti videolle meidän radan (kiitos!) ja se on nähtävissä TÄÄLLÄ. Joo koira hieno, ohjaaja hehejoomoi siit ei puhuta. :D

Tässä pari kuvaa tuolta päivältä. (c) Tiina Ahonen .Kiitos :)

1246739108_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
(c) Tiina Ahonen

1246739336_img-d41d8cd98f00b204e9800998e(c) Tiina Ahonen

1246739452_img-d41d8cd98f00b204e9800998e(c) Tiina Ahonen

1.7. osallistuttiin taas mölleihin hau openissa. Jänniti kyl mut ei enää sillee tyhmästi niinkuin viimeksi. Nyt pysty jo yrittää ajattelemaankin jotain. :D Rata oli taas onneksi helppo, eikä siin ollu mitään kummallista. Ja jeeejeee saatiin 0! Oujeeeee olenko edes ´vähän´ iloinen ja ylpeä miun pienestä hauvasta!<3 Vaikka oikeesti se ois kyl varmaan ollu kymppi, tokan putken jälkeisellä hypyllä jotain säätöö ja sit ennen tokavikaa hyppyä Tao otti mua lahkeesta kiinni (murr), mut ei se mitään. :))) Video löytyy TÄÄLTÄ. Aika oli 32,28/45,00s

 

Tänään 4.7. oli sitten Tuusulan näyttely! Tao esiinty hienosti, mitä nyt maama liikkeissä sekoili jotain omaa. Pöydälläkin pikkuherra seisoi täysin rauhassa. Nyt Tao sais sitten olla ihan rauhassa pystykorva, kun se sai H:n. ;D Ensin mä kelasinki et ihanaa et enää mä en  sen korviin koske, mut sit jotenki nyt kuitenkin kotona sille tuli sittekkin painot viel pystyynkorvaan. :D Kattoo nyt, että jaksanko kuitenkaan pitää, ehkä mä laitan liimaan ja jos pysyy ni okei, jos ei pysy ni ihan sama, silti okei. Ehkä me syksyllä viel johonkin yhteen näyttelyyn mennään, tai sitten viimeistään ensi vuonna. Tai jotain.. (:

4.7.2009 Tuusula kr
T
uomari Peggy Bailey
Arvostelu
15 months, attractive head, nice front, in good condition.
Jun H

1246741196_img-d41d8cd98f00b204e9800998e