Oltiin tänään Taon kanssa ensimmäisessä VIRALLISISSA TOKOKOKEESSA! Ja meni hyvin!!! ;D Mä en ikinä koskaan milloinkaan ois voinu uskoa että se menee noin. Asiat vaan toimi oikeessa paikassa oikeaan aikaan!

Paikkana Malminkartanon sirkuskenttä, tuomarina Kaisa Lähdesmäki.

Luoksepäästävyys 10
 - Tao nousi tuomaria vastaan tervehtimään, mutta oli kuitenkin ilmeisesti tarpeeksi hillitty.

Paikallamakaaminen 10
- Hirveä! Mä pelkäsin koko ajan että se nousee. Tosi levoton haisteli ilmaa, vilkuili sivuille, oli sen näköinen että yksikin pieni syy, niin mä nousen tästä. Pysy kyllä, mutta joo. Mä en varmaan ikinä oo oikeesti joutunu jännittää noin paljon, että pysyykö Tao maassa vai nouseeko, koska yleensä se on tosi varma paikalla makuussa. 

Kytkettynä seuraaminen 8
- Lähdössä säätöä. Ei ekalla käskyllä liikkeelle, jolloin mulla kiristy vahingossa hihna. Juoksuosuudella olin ite olin kumarassa koiraa kohden. Ja jotain kulma välyyksiä vissiin ? Mutta oon tyytyväinen! Paljon parempaa kun vertaa esim. tiistain möllitokoon!

Seuraaminen taluttimetta 9
- Tässä mulle tuli niin hyvä mieli etten enää ees jännittäny seuraavien liikkeiden aikana. :)) Nyt seuraaminen toimi, se toimi niinkuin treeneissä, se meni niinkuin mä tiedä että se vois mennä! Ihan huippua!  Joo kylhän siin jotai täyskäänösväljyyttä ja muuta pientä, mutta nyt se oli sellasta seuraamista mitä Tao osaa! Siinä on puutteita, mut nyt tänää mä en jaksa ajatella niitä, kun mä vaan olen niin iloinen et tää liike meni sillee niinku se meidän tämänhetkisen osaamisen mukaan vois mennäkkin! ==)

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 10
-
Se oli Taoksi hidas, mutta kuitenkin toimi näin perjaatteessa hyvin.

Luoksetulo 9
- Jäi hyvin, tuli lujaa, ei haukahtanut, mutta perusasentoon tulossa jotain häsläystä. Törmäsi ja jotain.Täytyy panostaa treeneissä tohon loppuun.

Seisominen seuraamisen yhteydessä 6
- Itse pysähdys kuulemma yhdeksikön arvoinen, mutta siinä lopussa Taolle tuli jotain ja se liikku ihan taju paljon. Ei siis mennyt istumaan vaan siirtyi seisaallaan ihan tosi paljon. Nojaa mä varmaan tein jotain minkä se tulkitsi merkiksi tai jotain. =)

Estehyppy 8
-
Muuten tosi hyvä mutta loppussa Tao otti muutaman pienen askeleen, kun palasin sen luokse. Ei mikään yllätys, toi on treenin alla, koska aika usein Tao vähän hiipparoi.

Kokonaisvaikutus 10
-
=)

Yhteensä 177p  ALO1 KP ja oltiin vielä kolmansia. :D

Ihanaa Tao oli koko ajan sen tuntuinen niinkuin silloin kun me vaan treenataan ja menee hyvin (paitsi paikkamakuu). Ja oikeesti mulla oli kivaa, ja musta tuntuu että koirallakin oli! Tänään kaikki sujui, oli ihana aurinkoinen sää, me suoritettiin yksilöliikkeet jo neljänsinä eli ei ollut odottelua muttei jouduttu ihanihan alkuunkaan ja Tao oli pirteä muttei höslännyt, oli tosi tuttu kenttä ja niin pois päin.. Lisäksi kehässä Tao ei haukahtanut kertaakaan, vaikka treeneissä se käyttää ääntä aika runsaasti. Ja ylipäätään nyt löyty se fiilis sinne kehään mitä mä en vielä kertaakaan oo möllitokoon saanu. Se fiilis, ettei ole väliä onko siellä se tuomari vai ei, kun me vaan tehdään liikkeitä kun se on kivaa. Se etten mä jännitä niin että mä unohdan vaan kaiken. Tuntuu että moni asia loksahti tänään vaan oikeaan paikkaan. =)

Sitten joskus seuraavassa kokeessa voi mennä ties miten yberhyberhunosti, mutta se on sitten sen ajan murhe. Nyt mä oon vaan niin iloinen tästä päivästä. =) Pieni hieno Taotao<3