Taapin tokoilut edistyy. Hitaasti, epävarmasti ja sekavasti mutta kuitenkin. Joka tapauksessa Taavi on kiva!<3 :) Ja mä en edelleenkään ole oppinut pitämään hihnaa löysänä hihnaseuraamisessa. :(

http://taonjatessun.kuvat.fi/kuvat/Videot/Taavintokoilut31.10.2010.wmv

Yksi kysymys tolta videolta, miksi ihmeessä mä olen jumittanut vasemman käden paikoilleen.

Taon seuraaminen oli oikeastaan vielä järkyttävämpää videolla, miltä se tuntuu. :D En jaksanut enää lisätä sitä nettiin, mutta käännökset on kadotettua osaamista ja seuraamisen paikka on niin edessä, että mun ja Taon varpaat on samassa linjassa. Ääh pakko mun on tehdä sille jotain, se näyttää kauheelta ja joku päivä mä vielä kompastun Taoon. Se vaan että mitä? Tao pyrkii hirmu vahvasti juuri siihen paikkaan. Noudot oli kivoja! Vauhtia oli kivasti ja noudot on superkivajuttu. Jesjes! :) Luoksetulon pysähdykset ihan jees, voisi olla vielä napakammat, mutta ihan hyvät noinkin. Kokonaisuutena iloista, mutta epätarkkaa. Jaa-a, tosiaanko me vielä aatellaan ensi vuonna voittajaan mennä...

Keskiviikon Taon agitreenit meni superkivasti. Mä en osa rataa piirtää, mutta se oli kiva. Tehtiin se ihan pienissä n. 4 esteen pätkissä, koska siinä oli muutama kohta jotka oli mulle vähän vaikeita. :D Taol oli siistii ja Tao oli siisti. Se on niiin söps.<3 Kepit meni kivasti ja 6 keppiä sujui vaikeltakin puolelta. Illalla Taavin kanssa kaatosateessa tokoilua. Ihan helppoja juttuja, koska Taavia häiritsi lätäköt (lammet...) aika paljon. Sisällä jatkettiin paikalla makuulla ja takajalkojen nostelu tempuilla. Taon kanssa jotain mun ympärikiertämisestä naksuttelua. .