Nyt voisi varmaa sanoa että on lämmmin. Nauru

Tao on tokoillut, Taavi käynyt muutaman kerran agikentäll, mutta en mä vaan mitään muista niin että ylös saisin. Ja koska treenaaminen on turhaa niin Taon kanssa agirodun joukkue alo radalla, vaikka ei olla käyty agikentällä ainakaan kolmeen viikkoon. (sen huomas. :D) Tää viikko ollaan nautittu mummolassa ihan oikeesti laiskotellen!

1278719264_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Viime sunnuntai kului siis agirotu 2010 merkeissä. Kiitos meidän mahtikivalle Hotdogs-joukkueelle; Marilla&Mila, Hanna&Elvis ja Satu&Sani! Taottimen kanssa tehtiin (=mä tein virheitä) vissiin saman verran kuin muut yhteensä, mutta kivaa oli! Mulla ei ole ylhäällä mun ja Taon huippunopeeta aikaa(NOT) ja melkeen nollaa (oisko ratavirheitä  ollut 50 muistaakseni).:D
Mä en tiedä mitä lähdössä tapahtui, mutta Tao oli keskellä kenttää yksinään??? Hymyile siinä sitten kuin mitään ei ois tapahtunu, ja yritä saada koira takas lähtöön. Sijota koira huonosti uuteen lähtö yritykseen niin että se ihan varmasti menee sille puomille, joka kuuluu tän hetken lemppariesteisiin. Ja kutsu se toki puomilta alas niin että se varmasti hyppää yhden hypyn väärinpäin siinä matkalla. Tai sitten älä. =)

Puomin kontakti tuntu silloin menneen hyvin ja videoltakin näytti siltä, Aan kontaktilta ei jäänyt radalla mitään mielikuvaa, mutta videolla näytti menneen oikein.  (Muutes fiksuu tehä epämääräsii valssei siinvaihees kun on nii jäljes et niist on vaa haittaa ;)) Kepeille mä menin ite sillee "jooeisemeemitämäteeniik" ja joo kun mä tiedän et pitäis mennä sille kepitsisään ni haha . joo korjasin mut kun keskeltä ihan jotain omaa ja olin ihan liian lähelki ja kaikkee ni ei yritettykään enää korjata ja jatkettiin vaan eteenpäin. Lopussa Tao irtos tuhatkertaa enemään mitä odotin ja juoksin vaan peräs ilman mitää ajatusta.  =D hihi onneks voi olla silti kivaa.

Joukkueen sijoitus 8/21 Aika 2:35,67, ratavirheet 95 ja tulos 4:10,67

http://www.youtube.com/watch?v=u_oMrMMEceI  Sadulle kiitos videon kasaamisesta! Ja koko joukkeelle mukavasta päivästä!

Maanantain Taavin agility oli peruttu, joten ajattelin mennä Ojankoon ottamaan taavin kanssa jotain pientä, mutta ei jaksettukaan, ku oli niin lämmin. Sitten mä vaan eksyinkin shoppailemaan.

Tiistaina mentiin mummolaan Taon ja Taavin kanssa ja tänään tultiin kotiin.  Mä olen pitkästä aikaa lukenut ihan kunnolla. Ja piirtänyt. Lomalla on nii kiva kun on aikaa!

Taapeli teki pienen omatoimiretken yhtenä yönä hyppäämällä ikkunasta (1,3m tiputus) ja treffaamassa ainakin yhtä naapuria. Mä olin lukemassa olohuoneessa, mummi hääräs keittiössä ja uki luki kanssa olohuoneessa, kun mummi sanoo että "Taavi on ulkona". Olin ensin et joojoo nii varmaa, mutta siellä se seiso ja yritti samaa tietä sisään mitä meni ulos eli keittiön ikkunan alla. Meinas haljeta ilosta kun hain sen oven kautta sisälle. 
Hirvee säikähdys, että kuin se siellä, kun koko aika oltiin oltu siinä ja kukaan ei ollut liikkunut ovista ja vain keittiön ikkuna auki. Ja korkeintaan 15-10min aikaisemmin mä olin syönyt muroja ja taavi kerjännyt vieressä. Naapurit kertoi seuraavana pävänä että siellä heidän pihallaan Taavi ainakin oli ollut vähän ennen puoltayötä kävelemässä. Hyi kauhee se ois voinu taittaa niskansa siitä hypätessään, jäädä auton alle, tulla varastetuks, karata eikä tullakaan heti takasin.... :(( onneksonneksonneks palasi niin heti.<3

Metsälenkillä Mummin ja ukin kanssa löydettiin paaljon mustikoita ja muuta pienen pieni kanttarelli. Puskasta syötiin koirien kanssa ensin ja sitten kerättiin piirakkaa varten. Namnam. Muuten lenkkeily oli aika vähäistä ja oleskeltiin enimmäkseen pihalla useita tunteja. Edelleen on hirmusen kuumaa ja painostavaa ja agirodusta ostetulla viilennysloimella on käyttöä. Kuumasta huolimatta jaksoivat vetää rallia. Pihalla Taon kanssa seuraamisen käännöka siä ja paikallamakuita. Taavin kanssa paikallamakuita ja putkeen irtoamista.

Huomenna eikus tänään no siis nyt 10.7 Taolla on luonnetesti. Jännä nähdä mitä siellä sanotaan.