... on löytynyt. Taapelin alkeiskurssin ansiosta, mulla ei ole Taonkaan kanssa niin toivoton olo. Hei ehkä agilityssä voi sittenkin tyhmempikin ohjaaja kehittyä ? Ja vihdoin mä opin agilityn perusteita! Sitä pohjaa minkä päälle kaikkea vaikeampaa voidaan ehkä myöhemmin rakentaa.

Taavin viime maanantain agiliitelytekstit on treenivihossa, kun mun piti heti päästä kirjoittamaan niin paljon tuli ns. itsestäänselvyyksiä mutta asioita joita mä en vaan ole tiennyt/tajunnut. Aiheena oli kuitenkin valssi ja kontaktit. Siirrän tekstin joskus blogiin, kun jaksan.

Taon kanssa ei olla päästy ohjattuihin treeneihin moneen viikkoon, mutta eilen mentiin sitte epävirallisiin joukkue kisoihin. Hauskaa oli! Kiitos Superpallot(Nauru) Nora&Helmi, Sanni&Remu, Sanna&Viiru ja kannustajat Oona&Elmeri!
Ennen omaa vuoroa otin toisella kentällä neljä kertaa kepit joista 3/4 sisäänmenosta onnistui. Ja kahdesti se haki IHAN ITE sisään ja vielä oikein!! Olin tosin helpommalla puolella.

Itse rata oli helppo, mutta mä säädin yberpahasti. Radanunohtaminen kunniaan,  etenkin kun sen unohtaa kahdesti! :D (seliseli selitykset seuraa tässä ;D)

Neloshypylle asti ihan niin kuin olin ajatellut. (paitsi etten tarkottanu juosta puomil ihan noin pitkälle, mutta kun Tao menikin hitaammin kun ajattelin, niin en uskaltanut mennä yhtään sivuttaissuunnassa poispäin, ennen kuin Tao oli pysähtynyt.)
Kontaktilla piiiitkään (hienoo se pysy!), koska mun piti päästä auttaa Tao kepeille oikein sisään ja estää putkeen meneminen. Nojoo hieno idea loistavaa, mutta jäi vähän vaiheeseen toteutus ja Tao meni väärälä puolelta sisään. Korjasin ja tökkäämällä sen väärään väliin ja sen jälkeen uusi yritys oikein. Sitten meidän osaamiseen nähden tosi onnistuneet kepit. Hei Taohan pujotteli! Positiivisena mä nään myös sen, että se piti keppejä esteenä, kun mä jäin jälkeen ja oli menossa kepeille. :)
keppien jälkeen hyppy (6) ja hyppy (7). Seiska hypyn jälkeen mun piti tehdä valssi, vaan enpäs muistanut ja jäin seuraaville hypyille ihan jälkeen. Jossain tuolla sit sössin kaikkee omaa ja hyl (miljoonan virheen lisäksi) . Keinu ihan jees, hyppy, putkeen -- radan unohdus, meinasin kahdesta vierekkäisestä esteestä sille väärälle ja sit muistan just ennen kun ao menee et ainiin. :D Putkeen, putkeen ja taas mä sählään iihan eri puolella kuin oli tarkoitus.
Loppuun iha jees, mitä nyt aan kontakti jolle pitäisi ehkä keksiä jotain. Joko Taon hipsuttelee alastulon ja pysähtyy tai ei pysähdy ollenkaan, mutta menee lujaa.  
Tulos hyl

Mutta olipas superhauskaa!

http://www.youtube.com/watch?v=x6TemsTznrY Ja näin mallia miten ei kuulu ohjata :D "oho anteeks mene vaanmenemene" Mä nauran itekki, kun katon ja kuuntelen. Voi Tao parkaa. Se on niin hieno pieni, kun se kestää mua, vaikka teen kaiken mahdollisen väärin. Tao on paras kärsivällisin opettaja.<3


Taapi lähti tänään Sirpan kanssa Valko-Venäjälle näyttelyyn ja palaa maanantaina. Mä en ole ikinä ollut erossa siitä niin pitkää aikaa. :( (enkä kyllä Taostakaan.) Joojoo vaan neljäyötä, mutta tuntuu niin pitkältä varsinkin kun on vasta Torstai. Ja vaikka mä tiedän, että Taapelilla on varmasti megamakeet ybersiistii ja se on hyvissä käsissä. Kotona on niin hiljaista, kun joku ei koko ajan roiku lahkeissa, juokse päin seiniä tai rämistele esineitä ihan vaan ettei olisi tylsää. :D Miksi tää nyt on näin paljon oudompaa, kuin helmikuussa, kun Taavi oli Tallinnassa? Maamin shetlanninhamsteri, älä kiltti tuhoa hotelli huonetta matkalla tai muuta mukavaa. :D

Hyödynnettiin illalla Taavitomuus naksuttelemalla sisällä Taolle häkin oven aukasemista vetämällä ja Tessulle kosketusalustaa.

Mutta nyt nukkumaan. Se ois enää huominen ja kevätjuhlat. Ja sitten onkin tiedossa paljon aikaa!