1281198016_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Osaa, ei osaa, ei osaa, ei osaa, osaa, ei osaa, osaa, ei osaa, osaa, osaa, osaa.
Siinä on Taon viime aikojen tokoilut.

Ongelmana on ollut tuttujen asioden hetkittäinen "unohtelu". En keksi parempaakaan sanaa, vaikei toi nyt ehkä ihan vastaakkaan sitä mitä tarkoitan. Ehkä lähempänä olisikin että sanoisin että Tao on ollut epävarma. Äääh en mä tiedä. Muutamaan kertaan olen yrittänyt blogiin sepustaa mikä mättää mutkun emmätiiä sitten se jää kun en saa selitettyä auki. Vaikka ehdottomasti pitäisi, varsinkin jos tää alkaa toistua useammin tai jatkuu pitempään. Nyt on kuitenkin ollut normaaleita treenailuita tiistaista asti, että ehkä se oli siinä?

Keskiviikkona jatkui ohjatut tokot. Vähän sekavalla fiiliksellä lähdin, kun tuntui tyhmältä mennä ohjattuihin treeneihin tekemään määrättyjä juttuja, kun vähän joka liike on vuoropäivinä ollut pirstaleina ja koira muutenkin outo. No kannatti mennä. Oli tosi kiva kuulla taas palautetta muiltakin ja sitä paitsi meni ihan hyvin! Ja sattumalta tavattiin Myra ja Merri. :)
Paikallamakuu, olin piilossa. Hiiiidas maahanmeno. Maahan ja pitkä viive ennenkuin Tao laskeutui. Itse paikalla olo oli kait ihan ok. Sivulle hyvin.
Noutoa melkein kokonaisena liikkeenä itseksemme. Ainoastaan kapulan heittämisen jätin pois. Tao sai hakea kapulaa ilman erillistä käskyä eri matkoilta ja tuoda sivulle superpalkalla. Lisäksi muutama kokonainen nouto tarkoituksena saada varmuutta. Hienohienohieno koira!<3
Seuraamispätkä 1. Justiinsa mä valitin että meidän seuraamisessa mikään ei toimi niin tää olikin sitten ihan kivaa seuraamista. :D Ei se mitään olis kokeessakin. Mun omassa liikkummisessa on parannettavaa edelleen, muttei se tässä kai niin kamalaa ollut.
Kaukot i-m-i-m Tässäkin hidas maahanmeno sivulta, mutta muuten oon tyytyväinen. Tää on niin hassuu, ennen kaukot oli inhokki ja nyt ne on musta aika kivat. =) Piti valita tehtäväks jotain helppoo minkä oletin onnistuvan ja onnistuhan se!
Seuraamispätkä 2. Itkuparku. Mä en osaa. en osaa. en osaa. Mun oma liikkuminen oli niin järkkyä etten jaksa kommentoida miten Tao teki. Tai kun se nyt vaan teki parhaansa niinku aina siihen nähden että mä olin toivoton. Kukaan ei varmaan usko kun mä sanon, että mä oikeesti harjottelen ilman koiraa useita kertoja viikossa.
Hyppy Mä söhelsin jotain en muista mitä. Ja mun pitää muistaa sanoa istu käsky vähän myöhemmin, niin että Tao pystyy noudattamaan sen heti.

Kokeeseen on nyt aikaa viikko. Pelottavaa, mulla ei ole mitään ennakko-odotuksia. Mä en  tiedä miten mä saisin asiat toimimaan oikeaan aikaan oikeassa paikassa.
Epämääräisen pohdiskelun tuloksena mä luulen, että me mennään tekemään "kaksi erillistä suoritusta, jotka toivottavasti sulautuisivat yhdeksi." Eli niin että mä en ajattele yhtään mitä Tao tekee. Ajattelen vaan ja ainoastaan sitä mitä itse teen, milloin käännän päätä, minne kävelen, millä tempolla ja millä äänellä milloin mikäkin käsky sanotaan. Liikkeiden välissä pyydän Taon maahan ja siitä jatketaan seuraavaan liikkeeseen. Ja näin toivottavasti häiritsen Taoa mahdollisimman vähän ja luotan vaan että se osaa jos osaa. Ainahan isoin ongelma olen minä, ja se että häiritsen Taoa, joten jos kokeen aikana ajattelen vaan sitä mitä mä teen, niin ehkä voisi toimia edes vähän paremmin. Ku emmätiiä.

Ensi viikko treenataan kaikkea kivaa. Niin että Tao onnistuisi joka kerta. Paljon helppoja juttuja ja paljon palkkaa. Luoksetulon pysäytykset, joka kerran pallolla ja jäävistä lähes aina palkka eteen. Noutoa pitkillä matkoilla, lyhyillä matkoilla ja aamuruoka palkaksi. Joukkoon temppuja, uusia ja vanhoja, etten mä vahingossa ala hinkata liikaa liian tylsästi ja paineista Taoa. Ja jos kokeessa ei onnistu ja ei oo kivaa, niin mä lupaan keskeyttää. Voi ei paniiikkii viikko viikko viikko.

Nyt tokoillaan ja ton kokeen jälkeen varmaan keskitytään enemmän agilityyn. Mä tahdon ilmottaa Taon syyskuussa kisoihin! :D