Jesjesjes! Mulle tuli viime tiistai iltana sellai fiilis, että nyt pakko ottaa muutama toisto noutokapulalla. Perjaatteessa siinä ei olisi ollut mitään järkeä, sillä Tao oli ensin riekunut tunnin ihanan villakoira pennun kanssa ja sitten oli ollut agitreenit. Mutta musta vaan tuntu, että nyt on hyvä aika ottaa muutaa toisto noutoa ja Tao vaikutti vielä innokkaalta.

Ensin yksi kapulan maasta nosto ja otin kapulan heti siltä ja palkkasin. Sitten tarjosin kapulaa ja kun Tao otti sen suuhun kehuin äänellä ja otin n. 6sekunnin kuluttua ja palkkasin. Sitten yksi kapulan jättö mun ja koiran väliin ja pyysin Tao tuomaan sen mulle. Pidin vähän aikaa kapulasta kiinni ennenkuin otin sen siltä. Sitten pyydän Taon sivulle heitän kapulan, palkkaan namilla, pyydän hakemaan kapulan ja kun koira on tarttunut kapulaan pyydän sen hetken mielijohteesta sivulle. Ja se tuli kapulan kanssa!! JES! Voi mitkä yberhybersuberkehut se saikaan. Aikaisemmin ei ole toiminut noin, vaan pieni on häkeltynyt ja pudottanut kapulan ja tullut sivulle. Toistin kolme kertaa ja viimiseksi otin vielä iha lyhyen (muutama sekuntti) pitämisen.

Nyt tarvii vaan häivyttää se sivulle sana siitä ja saada palautus vaudikkaammaksi. Nyt Tao palauttaa ravilla, mutta hakee laukalla.

Hehee, mutta pienet asiat voi saada iloiseksi.<3 Nyt Taon mielestä kapula on kiva juttu ja kerran se jo kiipes mun pöydälle vaatekasojen yli hakemaan oma-aloitteisesti kapulaa, kun mä olin keittiössä.