Tiistaina möllitokossa malminkartanon sirkuskentällä

Luoksepäästävyys 10
- Perushyvä (:

Paikalla makaaminen 10
   - Pientä häslinkiä ympärillä, kun jostain sinkosi koira, mutta tao pysyi onneksi eikä vaihtanut edes lonkka-asentoon. Hiano pieni mies!<3

Kytkettynä seuraaminen 8½
- Jos tollasta seuraamista treeneissä mä oisin ihan et apua, ihan liian hitaita reaktioita. perusasennot öö?!? ja muuta pientä.. Mutta koska se oli tilanteessa jossa mä jännitin vähän niin olin yberhybersuper tyytyväinen!!! Mutta huah mun oma kävely. Kulmat töks, liikkeelle lähdöt töks, pysähdykset töks ja vinous .. Joo et opettele kävelemään ihminen.

Vapaana seuraaminen 9
-
Aika sama kuin kytkettynä seuraamisessa. Ehkä vähän innostuneempi, mutta toisaalta mä mutisin sille jossain kulmissa jotain.

Maahanmeno seuraamisen yhteydessä 10
- Hymy
Tao tykkää maahanmenoista.

Luoksetulo 8
-
Tuli lujaa, ei ennakoinut (jes), mutta lopussa pieni haukahdus ja tuli seisomaan mun viereen (:o), joten jouduin antamaan uudestaan sivu käskyn.

Seisominen seuraamisen yhteydessä 8
- Pysähdys ihan jees, mutta palatessa kaksoiskäsky sivulle istumisesta.

Estehyppy 8½
-
Muuten tosi hyvä, mutta haukahti hypätessä ja perusasento hieman hidas.

180p ja oltiin sit viel ekoja. :D

Kaiken kaikkiaan oon tositosi tyytyväinen!! Ärsyttämään jäi vain oma kävely. Hei pliis mulle ollan jankattu sitä nyt kerran viikossa yli puolivuotta ja silti mä aina söhellän..

Huomenna on sitten Taon eka virallinen tokokoe. Voin kertoa että jännittää. :D Tavoitteena olisi saada kivafiilis Taolle kokeesta (ja ittellekkin), niin että mä en paineistais koiraa ja tekis muuta tyhmää. Saada rehellinen arvio siitä missä tilanteessa meidän liikeet on ja mieluummin vaikka keskeyttää kuin jatkaa jos mä jumitan koiran. Jos menisi noin niinkuin tiistain möllikokeessa niin voi vitsitsit olisin enemmän kuin tyytyväinen! Siis pisteitä tulee varmasti tollasella suorituksella puolet vähemmän virallisessa kokeessa, mutta nt mä tarkotan sitä miten tao teki kaikki liikkeet ni jos kaikki menisi sillä tavalla huomenna niin jesjesjes.